У Чернігівській області відключають від світла по 60 боржників на день

Про це повідомляє ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ». Станом на сьогоднішній день споживачі Чернігівщини заборгували більше 65 мільйонів гривень за спожиту електричну енергію. Загальна сума боргу серед населення складає 33 698, 9 тис. грн, а серед юридичних споживачів - 32 111,6 тис. грн.

ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» нагадує клієнтам про необхідність повного та вчасного розрахунку! Навіть незначний борг у 200 грн. може стати на заваді отриманню іншими споживачами якісного та безперебійного електропостачання.

Працівники групи експлуатації приладів обліку Чернігівських електричних мереж щодня виїжджають на чергове відключення боржників. Загалом бригада може мати за день до 60-ти виїздів. Заборгованість серед населення зростає, а тому роботи в електромонтерів також побільшало.

Олександр Карелін майстер групи експлуатації приладів обліку Чернігівських електричних мереж:
- На даний час у міського населення дуже велика заборгованість перед постачальником електричної енергії. Кожен день нам надходить інформація від постачальника, що у нього є заборгованість. Після чого ми вже виїжджаємо на місце відключення, або припинення постачання енергії, виписуємо наряд та подаємо заявку і відключаємо лінію. Відключаємо споживача споживача від лінії електропередач.
- Якщо споживач помітив, що він від’єднаний від електропостачання, йому потрібно звернутися до постачальника, оплатити заборгованість та вартість підключення (від 500 до 1200).

Відновлюють постачання у термін 3 робочі дні у містах, та 5 робочих днів у селах.
У січні відключено 336 боржників, це споживачі, що мають багатомісячну заборгованість.

Роман Гамениця директор ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ»:
- На сьогоднішній день борги побутових споживачів Чернігівської області складають понад 30 млн. гривень.
Це борги без нарахування січня місяця. За 2020-й рік маємо борг у понад 3 млн. гривень та борги 2021-го року - понад 27 млн. гривень.

Відключення електроенергії - це основний метод боротьби з боржниками. Втім, спочатку зі споживачем проводять інформаційно роботу, надсилають попередження та повідомляють про розмір боргу. Якщо споживач не бажає йти на компроміс, тоді його можуть знеструмити. У разі, якщо це неможливо зробити з певних причин заборгованість стягують у судовому порядку.