Сергій Токарєв про перспективи використання штучного інтелекту для бізнесу

«Бувають різні невдачі та провали у бізнесі. Це нормально. Але головне – зробити все так, аби ці помилки більше не повторювалися. Досягти цього досить легко, якщо використовувати штучний інтелект», – говорить для Liga Сергій Токарєв, ІТ-бізнесмен і партнер інвестиційної групи Roosh.

Як Artificial Intelligence може посприяти бізнесу не повторювати помилки

Інвестор виділяє три способи використання ШІ, завдяки яким можна зробити правильні висновки. Більш того, вони підвищать ефективність та допоможуть перетворити будь-які невдачі та провали на основу для розвитку.

  1. Виявлення прихованих причин.

Коли у компанії падають продажі, використовується традиційний спосіб аналізу, який вказує на проблеми з ціноутворенням і зміну попиту. В свою чергу АІ може аналізувати нелінійні зв’язки між подіями, наприклад, локальні особливості ринку або ж вплив погоди. Моніторинг та аналіз такої інформації дозволяє виправити невдачі у бізнесі.

  1. Формування «інституційної пам’яті».

АІ не лише аналізує конкретні фактори та випадки, а й формує довгострокову стратегію розвитку. Алгоритм здатний використовувати історичні дані компанії для визначення закономірностей. Проаналізувавши успіхи та невдачі, він створить рекомендації для бізнесу.

  1. Зворотний зв’язок від клієнтів.

Штучний інтелект може аналізувати відгуки, чати та інші канали комунікації з клієнтами, аби знаходити скарги та запити, які повторюються. На їхній основі компанія швидко вирішить проблему, оновить інформацію тощо.

Чому людина все ще важлива

«Попри ефективність ШІ, виключати людський фактор із процесу прийняття рішень ще зарано. Для прикладу можна розглянути компанію Zillow, котра задіяла алгоритм для прогнозування вартості нерухомості. Під час роботи штучний інтелект не врахував пандемію коронавірусу та дефіцит ремонтників. Через це компанія зазнала мільйонних збитків і змушена була закрити один зі своїх підрозділів», – говорить Сергій Токарєв.

Artificial Intelligence – потужний інструмент. Він допоможе аналізувати та виправляти помилки, аби підвищити ефективність бізнесу. Але людина повинна залишатися в усіх робочих процесах.